ورود کاربران به وب‌ سایت و خرید محصولات به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب‌سایت، کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی رزا بوتیک خواهد بود .  کاربر با ثبت سفارش، قبول کلیه شرایط و قوانین وب‌سایت را اعلام نموده است.

 

حریم خصوصی کاربران رزا بوتیک :

وب‌سایت فروشگاه رزا بوتیک به اطلاعات خصوصی کاربران احترام گذاشته و متعهد است که از حریم شخصی کاربران حفاظت کامل را داشته باشد و اطلاعات شخصی را در اختیار دیگران نگذارد. لذا همواره سعی می کند تا شرایط و ابزارهای لازم برای امنیت هرچه بیشتر استفاده از وب‌سایت را فراهم آورد. اما بروزمشکلات مربوط به زیرساخت های اینترنتی کشور و برطرف کردن آنان در حوزه مسئولیت های این وب‌سایت قرار نمی گیرد. همچنین تمامی مشتریان مسئول حفاظت از اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و مسئولیت تمام فعالیت هایی که تحت حساب کاربری ایشان انجام شود بر عهده شخص کاربر خواهد بود. فروشگاه اینترنتی رزا بوتیک هیچ سایت و آدرس اینترنتی غیر از www.rosa-boutique.com  ندارد.

 

روند ثبت و ارسال سفارش :

از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت پست، تا دو روز کاری زمان خواهد برد و زمان تحویل آن از اداره پست به گیرنده بسته به شهر مورد نظر و فاصله آن تا مرکز بین 3 تا 10 روز کاری متغیر خواهد بود.روزهای کاری دفتر فروشگاه اینترنتی رزا بوتیک به جهت پاسخ‌گویی، پیگیری و پشتیبانی سفارشات از شنبه تا پنجشنبه هر هفته (به استثنای تعطیلات عمومی در ایران) از ساعت 8:30 تا 17 است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش می‌‏شوند.

سفارشاتی که در ایام فروش فوق العاده (حراج) ثبت می‌شوند به دلیل حجم بالای سفارشات در این ایام با تاخیر ۱ تا ۲ روز کاری تحویل شرکت پست داده خواهند شد. کلیه سفارشات از طریق مراحل عضویت کاربر، انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده ، سپس وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد. پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش و درخواست استرداد وجه را نخواهند داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی ( ازجمله اتمام موجودی کالا و … ) برای رزا بوتیک محفوظ می باشد.  در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز و به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

بروز هر نوع آسیب دیدگی یا حادثه به هنگام حمل و نقل بر عهده فروشگاه رزا بوتیک  نبوده و جبران خسارت با هماهنگی شرکت پست امکان پذیر خواهد بود. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۱ روز کاری پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی رزا بوتیک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت پست و فاکتور به فروشگاه اینترنتی رزا بوتیک  ارسال شود. لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل، از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود. فروشگاه رزا بوتیک  هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد.

 

شرایط مرجوع کالا در فروشگاه رزا بوتیک :

کاربر میتواند کالای ثبت شده را در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش از نظر رنگ و سایز ، بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد بدون بوی بدن و عطر و لوازم آرایش ، کاملا مطابق بسته ارسالی تا  2 روز کاری پس از اینکه بسته ارسالی بدستش رسید ، با هماهنگی پشتیبانی سایت ، کالا را مرجوع کند.

در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه رزا بوتیک میباشد ، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه باید حتما تصویر برگه پستی را از طریق شماره های پشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت. هنگام مرجوع محصول ارسال فاکتور و لیبل متصل به محصول  الزامی است .  توجه داشته باشید برای مرجوعی به هیچ عنوان لیبل را از کار جدا نکنید و کمتر از 48 ساعت از زمانی که محصول به دست شما می رسد برای مرجوعی اقدام کنید. چنانچه لیبل جدا شود و یا بیش از زمان معین شده اقدام شود از پذیرش مرجوعی شما معذور هستیم.​ در صورتی که ایراد اعلام شده از سمت کاربر پس از رسیدن بسته به تیم ما قابل رویت نباشد، مجموعه رزا بوتیک هیچ مسئولیتی در قبال هزینه پست نخواهد داشت. در صورتی که کالا به هر دلیلی به عنوان مثال رنگ و سایز مورد پسند کاربر نباشد ، هزینه پست بر عهده کاربر میباشد.

  توجه  داشته باشید مهم ترین شرط برای بازگشت کالا، سالم و تمیز بودن محصول و عدم وجود بوی نامطبوع یا عطر است.

بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر میباشد. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر می باشد.

 توجه : در ایام جشنواره و فروش فوق العاده امکان هرگونه تغییرات در سفارش و همچنین مرجوع محصول تخفیفی وجود ندارد.

 

 مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات بر عهده کاربر است

لطفا آدرس و اطلاعات را بصورت کامل وارد کنید و در صورت ناقص بودن آدرس و اطلاعات ، بسته شما از سمت اداره پست به ما برگشت خورده و هزینه ارسال مجدد بر عهده کاربر است.
زمان انجام تغییرات ( تعویض یا اضافه کردن محصول به سفارش و تغییر آدرس ) اگر در ساعات کاری پشتیبانی باشد میتوانند تا پایان وقت پشتیبانی همان روز با برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی تغییرات خود را اعمال کنند. چنانچه در زمان غیر کاری ما، سفارش انجام شود فقط در ساعات 9 الی 11 صبح روز بعد امکان تغییرات وجود دارد.

 

در ایام جشنواره و فروش فوق العاده امکان هرگونه تغییرات در سفارش وجود ندارد.