نزدیک سال جدید میلادی که می‌شود بسیاری از خانم‌ها پیگیرند و می‌خواهند بدانند رنگ سال جدید چیست. مثلا سوال بیشتر افراد این است که بدانند رنگ سال 2024 چیست. خانم‌های بسیاری دوست دارند اگر قرار است لباسی تهیه کنند به رنگ همان سال باشد. زیرا به نظرشان انتخاب لباس بر اساس رنگ سال می‌تواند حرکت هوشمندانه‌تری برای استایل آنها باشد. چرا که این رنگ توسط فعالان دنیای مد انتخاب شده است.

در این مقاله می‌خواهیم درباره رنگ 2024 بیشتر با هم صحبت کنیم و ببینیم چطور می‌توانیم با استفاده از این رنگ، استایل شیک و به‌روزی داشته باشیم. همچنین درباره این که چطور در استایل خود از این رنگ استفاده کنیم و آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنیم اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

رنگ سال 2024

هر ساله، قبل از پایان سال میلادی، رنگ سال جدید اعلام می‌شود و همه مشتاقانه در پی اطلاع از آن هستند. اگر برای شما هم سوال پیش آمده که رنگ امسال یعنی سال 2024 چه رنگی است باید بگوییم رنگ امسال هلویی مخملی است. برای سال 2024 شرکت پنتون، رنگ هلویی مخملی یا هلویی نارنجی را به عنوان رنگ منتخب سال 2024 انتخاب و اعلام کرده است. اگر لباس‌های به رنگ هلویی مخملی را دیده باشید، متوجه حس آرامش و شادابی می‌شوید که از پوشیدن آنها به انسان دست می‌دهد.

رنگ هلویی مخملی، نوعی رنگ نارنجی محسوب می‌شود که از ترکیب رنگ‌های قرمز و زرد به وجود آمده است. ست کردن رنگ هلویی با سایر رنگ‌ها به نظر کار آسانی است. در هنگام اعلام رنگ 2024 بیان شده که رنگ هلویی سرشار از آرامش و انرژی است و دلیل انتخاب آن ایجاد حس امنیت و آرامش در جهان است. شما با استفاده از این رنگ هم می‌توانید روحیه و انرژی خود را افزایش دهید و هم احساسات زیبا و عاشقانه را در دیگران و خود زنده کنید. درباره دلایل انتخاب رنگ سال 2024 بیشتر بدانیم.

علل انتخاب رنگ هلویی به عنوان رنگ سال 2024

معمولا هنگام اعلام رنگ سال، علت انتخاب آن را توضیح می‌دهند. با توجه به شرایط موجود در جهان، شرکت پنتون، رنگ هلویی را برای سال 2024 انتخاب کرد و به صورت خلاصه، دلایل انتخاب رنگ هلویی مخملی یا هلویی نارنجی را این موارد اعلام کرده ‌است:

  1. ایجاد حس آرامش و امنیت
  2. افزایش میزان انرژی، شادمانی و مثبت‌اندیشی
  3. ایجاد احساسات عاشقانه، دوستی و اتحاد
  4. افزایش حس خلاقیت و شکوفایی نوآوری
  5. از بین بردن استرس و نگرانی

به نظر می‌رسد برای کسانی که به دنبال این احساسات مثبت و زیبا هستند رنگ هلویی انتخاب خوبی باشد. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ حس خوبی را در خود ایجاد کرده و احساسات مثبتی را به دیگران منتقل کنید. حال که متوجه شدیم رنگ هلویی چه تاثیری بر ما و دیگران دارد و علت انتخاب این رنگ به عنوان رنگ 2024 چیست بیایید ببینیم این رنگ را با چه رنگ‌هایی دیگری می‌توانیم ترکیب کنیم تا به یک ترکیب برنده، شیک و عالی برسیم. ترکیبی که توجه دیگران را به خود جلب کند و نشان‌دهنده ذوق و سلیقه ما باشد.

ترکیب‌های مناسب رنگ هلویی

ترکیب رنگ هلویی مخملی با برخی از رنگ‌های خنثی، مکمل و گرم ترکیب جذابی را می‌سازد. شما می‌توانید بهترین استایل‌ها را با ترکیب‌های مختلفی که در این مقاله به آنها اشاره می‌شود داشته باشید. بیایید ببینیم چه ترکیب‌هایی را می‌توانیم با استفاده از رنگ سال برای خود داشته باشیم.

استایل ست هلویی مخملی با رنگ‌های خنثی

استفاده از ترکیب رنگ‌های خنثی با رنگ‌های دیگر معمولا انتخاب درستی را رقم می‌زند. شما می‌توانید هر رنگی را با این نوع رنگ‌ها ترکیب کنید و استایل شیک و تاثیرگذاری داشته باشید. حال چه بهتر که ترکیب رنگ سال 2024 یعنی هلویی مخملی با رنگ‌های خنثی‌ای مانند سفید، مشکی یا طوسی را تجربه کنید. همانطور که گفتیم رنگ هلویی مخملی جزو رنگ‌های گرم به حساب می‌آید. ترکیب این رنگ گرم و ملایم در کنار رنگ‌های خنثی انتخابی هوشمندانه است.

از ترکیب رنگ هلویی مخملی با رنگ سفید می‌توانید هم در استایل لباس‌های مجلسی استفاده کنید و هم در لباس‌های کژوال و غیررسمی از آن بهره ببرید. همچنین ترکیب رنگ هلویی نارنجی یا همان هلویی مخملی با رنگ‌های طوسی و مشکی می‌تواند شما را در یک جمع پر از شیک‌پوشان برجسته نماید. به این طور می‌توانید ذوق و سلیقه خود را بهتر نشان دهید.

استایل ست هلویی مخملی با رنگ‌های پاستیلی

همچنین ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های پاستیلی مانند کرم، آبی یا زرد کمرنگ می‌تواند جلوه دیگری به ظاهر شما ببخشد و شما را زیباتر و شیک‌تر کند. رنگ‌های پاستیلی همیشه طرفدارهای خاصی دارند و از آن دسته رنگ‌های سرزنده و شادابی هستند که انسان دوست دارد از آنها در لباس‌های خود استفاده کند. امسال می‌توانید با خیال راحت آنها را با رنگ هلویی یعنی رنگ 2024 ترکیب کنید و از حاصل کار لذت ببرید.

ترکیب رنگ هلویی با رنگ‌های طیف گرم

پالت رنگ‌های گرم شامل رنگ‌های قرمز، زرد یا صورتی است. در ترکیب رنگ هلویی با این طیف‌ رنگ‌ها ظاهری پر از انرژی از خود نشان می‌دهید. شما می‌توانید از ترکیب رنگ قرمز با رنگ هلویی حتی در یک میهمان رسمی هم استفاده کنید، هر چند این انتخاب می‌تواند کمی با جسارت همراه باشد، اما نتیجه جالب توجه است. همچنین رنگ سرزنده زرد می‌تواند انتخاب دیگر شما برای استایل‌تان باشد. در کنار رنگ سال 2024 می‌توانید از این استایل به خصوص در میهمانی‌های غیررسمی استفاده کنید.

استایل رنگ سال 2024 با رنگ‌های طیف قهوه‌ای و کرم

همانطور که می‌دانید رنگ‌های کرم و قهوه‌ای از آن دسته رنگ‌هایی هستند که می‌توانند در کنار سایر رنگ‌ها به کار بروند. می‌توانید بلوز یا پیراهن رنگ هلویی خود را با یک شلوار جین کرم ترکیب کنید. از این ترکیب می‌توانید هم در محیط کار استفاده کنید و هم در میهمانی‌های رسمی و غیررسمی. رنگ‌های کرم و قهوه‌ای و شتری به خصوص در فصل زمستان انتخاب و گزینه بسیار خوبی به شمار می‌روند. در روزهای سرد می‌توانید با ترکیب این رنگ‌ها و رنگ 2024 جلوه دیگری به ظاهر خود ببخشید و از سایرین متمایز شوید.

ترکیب رنگ سال 2024 با رنگ آبی یا سورمه‌ای

از دیگر ترکیب‌هایی که می‌توانید به کار ببرید و ست زیبا و چشم‌نوازی برای خود بسازید ترکیب رنگ مکمل رنگ نارنجی یعنی رنگ آبی است. در هر حال رنگ هلویی یکی از طیف‌های رنگ نارنجی به حساب می‌آید و ترکیب آن با رنگ آبی یا سورمه‌ای می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. مثالی از ترکیب نارنجی و آبی همان آسمان در حالت غروب است. حتما مشاهده کرده‌اید که چقدر تماشای غروب نارنجی در دل آسمان آبی جذاب و دیدنی است، همین ترکیب می‌تواند برای لباس شما هم به کار رود. اگر از آن دسته خانم‌های خوش‌ذوقی هستید که دوست دارید پر از انرژی به نظر برسید و جلوه‌ای چشم‌انداز از خود نشان دهید این ترکیب می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

استایل‌های تک‌رنگ با رنگ هلویی مخملی

حال که چند ترکیب را برشمردیم که خود حاصل ترکیب رنگ سال 2024 با رنگ‌های دیگر بود به استایل مونوکروم یا تک‌رنگ می‌رسیم. استایلی که همیشه روی بورس است و به اصطلاح قدیمی هم نمی‌شود. این استایل تک‌رنگ همیشه طرفدار دارد و افراد زیادی از این ترکیب برای لباس‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های ست کردن برای خانم‌ها استفاده از رنگ‌های مشابه رنگ هلویی مخملی هم است. مثلا از رنگ‌های طیف نارنجی برای استایل‌های متفاوت خود استفاده کنید. به عبارت دیگر از تناژهای متفاوت رنگ نارنجی برای جلوه بخشیدن به ظاهر و لباس خود بهره ببرید. بدین ترتیب هم زیبایی و هم سادگی را به نمایش می‌گذارید و هم ظرافت خاصی به ظاهر و استایل خود می‌بخشید.

استفاده از رنگ سال 2024 در اکسسوری

حالا می‌‌رسیم به قسمت جذاب ماجرا! اینکه لازم نیست از رنگ هلویی مخملی یعنی رنگ 2024 فقط در لباس‌های خود استفاده کنید، بلکه یک گزینه دیگر هم دارید: استفاده از رنگ هلویی مخملی یا هلویی در اکسسوری‌های خود. همچنین در کیف و کمربند و هر عنصر دیگری که در استایل خود به کار می‌برید می‌توانید از این رنگ حتی برای بند ساعت خود هم استفاده کنید. بدین ترتیب سرزندگی و حس آرامش و مثبت‌اندیشی را به همان شکلی که دوست دارید می‌توانید به خود تقدیم کنید یا به دیگران منتقل نمایید. با این کار هم خود لذت می‌برید و هم دیگران از دیدن ظاهر پر از انرژی و سرزندگی شما لذت خواهند برد. چه چیزی بهتر از این؟!

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم درباره رنگ امسال یعنی سال 2024 توضیحاتی ارائه کنیم. این رنگ سرزنده و شاداب، پر از انرژی و حس آرامش است. اصلا دلیل انتخاب رنگ سال 2024 همین موارد اعلام شده است. شما می‌توانید در کنار رنگ‌های خنثی، پاستیلی یا رنگ‌های گرم و طیف قهوه‌ای از رنگ هلویی مخملی هم استفاده کنید. همچنین می‌توانید اکسسوری‌های خود را از رنگ نارنجی یا هلویی یعنی رنگ 2024 انتخاب کنید. واقعیت این است که بیشتر ما دوست داریم لباسی که می‌پوشیم طبق آخرین انتخاب‌هایی باشد که فعالان عرصه مد و پوشاک به بازار عرضه کرده‌اند. پس می‌توانید با استفاده از ترکیب‌هایی که گفته شد ظاهری شیک و آراسته برای خود بسازید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *